Test nu My Color Passport! Een innovatie op gebied van kleurenadvies.

My Color Passport is je persoonlijke en budget-vriendelijke kleurencoach die kleuren aanreikt die bij jou passen en inspireert om kleuren te combineren. Combineer, creëer, experimenteer, en shop alleen nog dingen die verrassend goed bij elkaar én bij jou passen. Hettestpanel.nl mag 1.000 vrouwen My Color Passport laten testen en ervaren.





Een My Color Passport-kit bevat:

  • Een persoonlijke kleurenanalyse.
  • Gratis toegang tot de My Color Passport app - jouw digitale kleurenwereld.
  • Een digitaal trendmagazine met kleurenadvies per seizoen.
  • Een zelfverzekerd gevoel bij al je kleurkeuzes!

My Color Passport is een innovatie op het vlak van kleurenadvies. Deze op wetenschap gebaseerde professionele kleurenanalyse bepaald je persoonlijke kleurenpaspoort waardoor je meteen weet welke kleuren bij je passen en tevens aangeeft hoe je deze juist kan combineren. Je krijgt naast gepersonaliseerd advies ook telkens de nieuwe trendkleuren specifiek voor jouw type. Via de app. en je persoonlijke zone online heb je steeds je kleurencoach binnen handbereik.

Voor het testen van de My Color Passport ga je naar één van de geselecteerde ICI PARIS XL vestigingen. Hier krijg je na de test nog een gratis en persoonlijk make-up advies welke is gebaseerd op jouw huid- en kleurentype. 

Wil jij een My Color Passport én een gratis make-up advies bij ICI PARIS XL? Geef je dan nu op!

 

Helaas je kunt niet meer deelnemen!
  • Lesley Van De Langkruis
    komt er nog een "bevindingen" uitslag ergens online te staan? :-)
  • Thea Van Gils
    Hallo, Vorige week ben ik langs geweest in Rotterdam Centrum. Ik werd vriendelijk en netjes geholpen. De kleurenanalyse en de uitslag vond ik echter niet professioneel overkomen, dat viel tegen. Er werd ook regelmatig gevraagd wat ik zelf mooi vind en dan moest ik bijvoorbeeld een kleurenpalet uitkiezen uit een stuk of vier. De rest bestond voornamelijk uit een paar dingen aanvinken op een app. Ik kreeg een kleurenadvies voor lippenstift en oogschaduw. Uiteraard probeerde ze mij de kleurenpaspoort te verkopen waar dezelfde kleuren op staan als het kaartje. Dit heb ik geweigerd omdat ik het absoluut niet waard vond. Hierboven lees ik over een app waar je een mail zou krijgen. Hier is echter niets over verteld tegen mij en ik heb ook geen mail gehad. Kan ik die alsnog ontvangen? Mijn conclusie is dat ik netjes en vriendelijk geholpen werd, maar verder viel het behoorlijk tegen. Zeker voor het geld wat ze er voor willen vragen verwacht je een professioneel en uitgebreid advies. Zo kwam het bij mij absoluut niet over. Dit is ook de reden dat ik het kleurenpaspoort niet gekocht heb. Buiten dat is het jammer dat dit er niet bij inbegrepen was, om een completer beeld te krijgen.
  • Janneke De Vries
    Zie helaas dat ik nu te laat ben om de vragenlijst in te vullen! Zal even op deze manier feedback geven. Ik vond het helaas tegenvallen en het was niet zoals verwacht. De kleuren en kleuren combinaties die in het paspoort zelf zaten spraken mij niet aan, vaker omdat je dezelfde kleuren met elkaar moest combineren vandaar heb ik het paspoort niet gekocht. De mensen in de ICI Paris waren heel aardig, alleen leek het net alsof ze nooit eerder met de tablet/apparatuur om waren gegaan er waren nog wat technische problemen. Wel lieten ze mij meteen plaats nemen, wat ik erg fijn vond. Ook gokte de mevrouw eigenlijk maar wat ik was en liet ze mij zelf ook kiezen, soms vond ik dit wel jammer want had het iets proffesioneler verwacht. Vond het uitkiezen zelf wel heel leuk en het idee erachter ook, alleen helaas voor mij werkte het niet echt en kwamen er veel kleuren uit die ik zelf nooit zou dragen. Ook bij het kijken of ik een koude of warme tint had was nog al veel twijfel over. Groetjes Janneke
    • Marian Zwarts
      Sorry ook te laat. Ben niet in de winkel geweest. Gebeld en kreeg toen te horen dat ik pas na betaling van het paspoort een advies kon krijgen. Na het lezen van de berichten hier vond ik dat niet de moeite en ben dus niet geweest.
    • Peggy Webster
      Hoi Janneke, Bedankt voor je feedback. Ik geen dit door aan My Color Passport. Groet Peggy, redactie hettestpanel.nl
  • Ingrid Jonker
    Te laat ingelogd om de vragenlijst in te vullen. Niet netjes van mijn kant. Ik vond het erg tegenvallen. Kreeg vaak de vraag hoe ik iets vond. Werd snel afgehandeld en ik had idee dat de mevrouw in kwestie wel wist hoe het e.e.a. werkte maar er totaal gen ervaring mee had. Behalve wat nummers verder geen advies. Hiermee stimuleer je niet om een aankoop te doen.
    • Peggy Webster
      Beste Ingrid, Bedankt alsnog voor je reactie. Ik neem dit mee naar My Color Passport. Groet, Peggy redactie hettestpanel.nl
  • Marie Jose Zeldenrust
    Ik ben in de winkel geweest maar helaas hadden ze geen tijd voor mij! Jammer, ik vond het wel een leuke actie! Ik vond het wel zonde dat ik eigenlijk 9,99 euro moest betalen om het paspoort in mijn bezit te krijgen. Misschien toch maar goed dat ze "geen tijd hadden".
  • Saskia Somai
    Slechte actie; het is niet gratis!! Je wordt niet geholpen als je weigert om de My Color Passport te kopen! In de voucher staat letterlijk: Wat krijg je gratis? ... een persoonlijke kleurenanalyse en vervolgens toegang tot My Color Passport app. 6/10 15.15 uur ben ik langs ICI Paris in Rotterdam Centrum gegaan. Daar werd mij duidelijk gemaakt dat ik verplicht ben om de my color passport aan te kopen voordat ik de "gratis" kleurenanalyse zou krijgen. Op mijn opmerking dat de aankoop als volledig vrijblijvend vermeld staat op de voucher, werd geantwoord dat dat zeker niet het geval is: Ik citeer "We gaan het toch niet weggeven aan al die mensen"...... Ik heb nogmaals aangegeven dat er een andere indruk is gewekt in de uitnodiging. Antwoord: "Al die andere mensen hebben het paspoort ook gewoon gekocht". .... Ik krijg hier een nare smaak van in mijn mond..........
    • Lesley Van De Langkruis
      Ik ben ook geweest in Rotterdam Centrum en heb de kleuranalyse wel gekregen. Eerste zei ze bij mij ook dat ik verplicht was wat te kopen. Nadat ik de bon liet zien deed ze het wel gewoon zonder verplichting. Ze raffelde het echter echt af binnen 5 minuten was ik klaar met een kleuradvies waar een echte kleuradviseur stijl van achterover zou slaan. Dus je hebt niks gemist.
  • Sandra Bekelaar
    Ik ga het helaas niet redden om langs te gaan...
    • Saskia Somai
      Je wordt niet geholpen als je weigert om de My Color Passport te kopen! Ik ben 1 van de geselecteerde voor het testpanel. In de voucher staat letterlijk: Wat krijg je gratis? ... een persoonlijke kleurenanalyse en vervolgens toegang tot My Color Passport app. Zojuist (6/10 15.15 uur) ben ik langs ICI Paris in Rotterdam Centrum gegaan. Daar werd mij duidelijk gemaakt dat ik verplicht ben om de my color passport aan te kopen voordat ik de "gratis" kleurenanalyse zou krijgen. Op mijn opmerking dat de aankoop als volledig vrijblijvend vermeld staat op de voucher, werd geantwoord dat dat zeker niet het geval is: Ik citeer "We gaan het toch niet weggeven aan al die mensen"...... Ik heb nogmaals aangegeven dat er een andere indruk is gewekt in de uitnodiging. Antwoord: "Al die andere mensen hebben het paspoort ook gewoon gekocht". .... Zeer teleurstellend. Ik krijg hier een nare smaak van in mijn mond..........
    • Peggy Webster
      Jammer, maar bedankt voor het doorgeven.
  • Ilona Hutten
    Wat een waardeloze actie. Kwam op mij over als erg slechte verkapte reclame actie. Na een kwartier wachten tot er eindelijk iemand was gevonden om mij te helpen (misschien hoopten ze dat ik wat kocht), eindelijk iemand die de vinkjes zetten op ene tablet, iets wat je ook thuis had kunnen doen. En een advies op basis van kleuren die ik mooi vind is een beetje bijzonder: het gaat toch om kleuren die mij mooi staan. En feitelijk krijg je dus niets, alleen een code om een duur doosje met "jouw kleuren" te kopen. Je kunt beter thuis blijven als je hiervoor moet reizen.
    • Wendy Smulders
      Helemaal met je eens Ilona. Ik had ook meer advies verwacht en minder "wat vind je zelf mooi?"
  • Marjolein Slats
    Vandaag geweest, maar helaas nog geen mail gehad om de app te downloaden. Helaas ook geen make-up advies gekregen en ik had speciaal geen make-up op gedaan...
    • Marjolein Slats
      Hoi Peggy, Had geen bericht gehad dat je had gereageerd dus lees het nu pas, maar heb ze gemaild zodat ik hopelijk nog voor donderdag de vragenlijst kan afmaken. Groet, Marjolein
    • Peggy Webster
      Hoi Marjolein, Jammer te horen dat het niet helemaal is gegaan zo als verwacht. Zou je willen mailen naar: hello@mycolorpassport.be voor de mail om de app te downloaden? Zij kunnen je hierbij helpen. Groet Peggy, redactie hettestpanel.nl
  • Margot Beets
    Helaas geen gelegenheid meer om te gaan. Weet ook niet meer voor welk filiaal ik hen gekozen maar iig bedankt voor de service.
  • Margot Beets
    Ik kan niet meer bij mijn mail waarin de streepjescodes staan die je moet downloaden en uitprinten dus helaas gaat deze actie alsnog aan mijn neus voorbij!
    • Peggy Webster
      Hoi Margot, Ik heb de mail nog een keer naar je toe gestuurd. Mocht je nog in de gelegenheid zijn om langs te gaan, dan vinden wij dat uiteraard erg leuk! Groet Peggy, redactie hettestpanel.nl
  • Melanie Nota
    Heel erg blij dat ik geselecteerd was, maar het stelde achteraf weinig voor. Verkoopster was heel vriendelijk, alles ingevoerd, binnen vijf minuten klaar. Je krijgt de uitslag, uitleg hoe het kleurenpallet wat je kunt kopen werkt en dat was het! Niets mbt een make-up advies wat zou volgen en heb ook geen inlog gekregen voor de app. Dit zou ik alleen krijgen bij aankoop van de gekleurde kaarten? Ik ben dus nog steeds nieuwsgierig naar de app.... Kortom, je krijgt wel een kleuradvies, maar geen makeupadvies of toegang tot de app....
    • Peggy Webster
      Hoi Melanie, Jammer te horen dat het niet gegaan is zoals het zou moeten. Ik geef dit door aan My Color Passport. Bedankt voor je feedback. Groet Peggy, redactie hettstpanel.nl
  • Margreet Visser
    Ik weet niet meer welk filiaal ik had aangegeven. Hoe kom ik daar achter? En moet ik van te voren een afspraak maken?
    • Peggy Webster
      Hoi Margreet, Jij hebt filiaal Utrecht, Vredenburg 2 doorgegeven. Je kunt langs gaan zonder afspraak. Veel plezier. Groet, Peggy redactie hettestpanel.nl
  • Meta Jongsma
    Dacht leuk ga er gelijk een dagje shoppen van maken met m'n dochter, maar wat ik dacht dat het zou worden werd het niet, binnen 10 minuten stonden we weer in de stromende regen. Ik kreeg niet echt advies over de kleuren die mij zouden staan alleen ik mocht wel kiezen voor welke kleuren ik zelf zou gaan? Ook dacht ik mis wordt je nog leuk opgemaakt en krijg je daar uitleg over, vandaar ici paris???? Zelf m'n dochter was een beetje teleur gesteld, ze wou haar moeder wel leuk opgemaakt zien ????
    • Peggy Webster
      Hoi Meta, Jammer dat het niet de ervaring was die je had verwacht. Ik geef dit door aan My Color Passport. Bedankt voor je feedback. Groet Peggy, redactie hettestpanel.nl
  • Liesbeth Gun
    Ik was geselecteerd maar ga het niet redden om het bezoek te doen. Jammer!
  • petra johansson
    Ik weet ook helaas niet meer welke filiaal ik had gekozen????
    • Peggy Webster
      Hoi Petra, Jij hebt filiaal Rotterdam, Lijnbaan 138 doorgegeven. Groet Peggy, redactie hettestpanel.nl
  • Theetje Kabbedijk
    Top dat ik ben geselecteerd, maar geen idee meer voor welk filiaal ik had gekozen. Delft, Den Haag of Rotterdam waarschijnlijk :-) Hoop dat ik nu wel reactie krijg, want de mail is niet beantwoord helaas.
    • Peggy Webster
      Hoi Theetje, Jij hebt filiaal Delft, Bastiaansplein 2 doorgegeven. Groet Peggy, redactie hettestpanel.nl
  • Jacqueline De Vries - Van Den Berg
    Hallo ik weet niet meer precies voor welk filiaal ik me op heb gegeven. Door omstandigheden vergeten. Sorry. Volgens mij in Rotterdam! Alvast bedankt!
    • Peggy Webster
      Hoi Jacqueline, Wil je even een mailtje sturen naar info@hettestpanel.nl dan kan ik zoeken op je mailadres. Ik kan ze nu niet terug vinden in de selectie. Dank je. Groet Peggy, redactie hettestpanel.nl
  • Petra Hoek
    Leuk dat ik geselecteerd ben. Weet alleen niet meer bij welke vestiging. Volgens mij Haarlem? Moet ik van tevoren n afspraak maken?
    • Peggy Webster
      Hoi Petra, Je hebt filiaal Haarlem, Grote Houtstraat 52-60 opgegeven. Je kunt zonder afspraak heen gaan. Groet Peggy, redactie hettestpanel.nl
  • Marije Benschop
    Ik heb 2 keer gebeld voor een afspraak. Eerst. Hadden ze geen tijd om in te plannen. Toen ik kwam deed het apparaat het niet. Hij bleef hangen. Ik heb 1 uur gewacht en nog niks. ???? Ik moest er 20 km voor rijden , wat ik geen probleem vind maar dit is wel heel jammer! Filiaal haarlem
    • Peggy Webster
      Hoi Marije, Wat vervelend om te horen. Wij geven dit door aan My Color Passport. Bedankt voor je feedback. Groet Peggy, redactie hettestpanel.nl
  • Teresa Bossenbroek
    Zou iemand kunnen nagaan of ik Den Haag of Delft had opgegeven? Ik twijfelde nogal en weet nu mijn keuze niet meer... Sorry voor het ongemak!
    • Peggy Webster
      Hoi Teresa, Geen probleem hoor. Je hebt filiaal Delft, Bastiaansplein 2 doorgegeven. Veel plezier met testen. Groet Peggy, redactie hettestpanel.nl
  • Suzanne Hoek
    Super leuk panel! Ik was blij dat ik geselecteerd was :) Ik ben vandaag bij Ici Paris in Delft geweest, werd positief verrast door het resultaat! De dame die mij hielp heeft ook nog blauwe (!) oogschaduw opgedaan en licht roze lippenstift (dat stond in mijn score) en ja hoor, het stond nog mooi ook! In Delft dus fijn geholpen!! Het is mij alleen niet duidelijk hoe ik de app kan activeren en gebruik kan maken van gerichte (make-up, kleding en interieur) adviezen die volgens de dame bij de 'deal' zouden zitten?!
    • Suzanne Hoek
      Hallo Peggy, ik heb in mijn ongewenste mail gekeken en heb helaas niks ontvangen.. ik ga contact opnemen via het aangegeven mailadres. Bedankt!
    • Peggy Webster
      Hoi Suzanne, Je kunt de app activeren nav de mail die je zou moeten krijgen. Het kan zijn dat deze in je spam map terecht is gekomen. Mocht dit niet zo zijn, wil je dan contact opnemen met: hello@mycolorpassport.be . Zij kunnen je verder helpen. Dank je. Groet, Peggy redactie hettestpanel.nl
  • Ingrid Jonker
    Afgelopen zaterdag naar Amersfoort geweest. Wat viel het tegen. Het hele bezoek en maken van het Passport heeft nog geen 10 minuten geduurd waarbij de medewerkster steeds bij mij bevestiging vroeg. Het kleurenpalet bleef in het doosje dus kon niet zien hoe het er uit zag en wat je er mee kon. Niet uitnodigend om het aan te schaffen. Met het advies waarbij alleen de code die bij het advies hoorde genoemd werd kon ik niets. Kon het ook in de winkel verder nergens terug vinden bij de producten. Dat zou je dan op zijn minst verwachten. De app zit vol reclame van kledingzaken maar je krijgt geen advies voor het dragen van een bepaalde kleur kleding maar voor make-up . Ik draag geen make-up, had dat ook niet op toen ik in de winkel langs kwam. Had graag gezien wat make-up en de kleuren met mijn uiterlijk deden. Denk dat als daar goed mee om gegaan was ik diverse artikelen zou hebben aangeschaft. Ik hoopte op een leuke nieuwe blik maar ben eigenlijk teleurgesteld
    • Peggy Webster
      Hoi Ingrid, Vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent. Wel bedankt voor je feedback, wij geven dit door aan My Color Passport. Groet Peggy, redactie hettestpanel.nl
  • Kyra Kranendonk
    Ben speciaal naar Maastricht gereisd, had er goede verwachtingen van. Het meisje dat de test afnam was aardig, maar had het duidelijk nog niet vaak gedaan (gaf ze zelf ook aan). In de winkel kwam na een korte vragenlijst en bekijken ogen/huidkleur een kleurenpalet er uit als 'mijn kleuren'. Verder helemaal geen advies! Had meteen advies of voorbeelden van make up in de winkel verwacht, maar niets van dit alles. Was dus een goedkoop bezoekje, heb er niks aan gehad. De app ook niet meer gedownload, want ik had er geen vertrouwen in dat die wel 10 euro waard was. Geen aanrader!
    • Marilon Roelofs
      Beste Kyra, Voor de app hoefde ik niets te betalen hoor! Daar kreeg ik direct na het advies een mailtje over (hier moesten zij mijn uitgeprinte code voor scannen) en daar werd dan het advies uit de winkel ingeladen (na inloggen). Die 10 euro zou je moeten betalen voor het advies in het doosje, met dezelfde resultaten als in de app (heb ik ook niet gedaan). Maar je zou nog eens kunnen proberen de app toch te downloaden, dan heb je er hopelijk toch nog iets aan!
  • Jeannet Van Dalen
    Ik heb vorige week zaterdag mijn kleurenadvies gekregen bij de Ici paris in Groningen. Ik vind het echt een aanrader. Het meisje legde mij vantevoren goed uit hoe ze ging kijken wat mijn palet is. Ze nam ook rustig de tijd. Nadat mijn kleuren bekend waren heeft ze me ook nog een mooie lippenstift opgedaan (die ik prompt gekocht heb) en een kort make up advies gegeven op basis van wat ik zelf normaal doe. Dus geen foundation ofzo omdat ik dat niet prettig vind. De app is ook echt fantastisch. Gewoon een foto van iets maken en je weet of het mooi staat. Ik kan het iedereen aanraden om het advies bij de ici paris in Groningen te laten doen.
    • Peggy Webster
      Leuk om te horen! Bedankt voor je feedback.
  • Yvonne Van Der Hel
    Ik ben van plan om binnenkort te gaan. Heb volgens mij Rotterdam opgegeven, maar ben niet meer zeker! Kunnen jullie dat nog zien en mij dat zeggen? Alvast bedankt! Groetjes, Yvonne
    • Peggy Webster
      Hoi Yvonne, Je hebt Rotterdam, Lijnbaan 138 als filiaal opgegeven. Veel plezier. Gr. Peggy, redactie hettestpanel.nl
  • Ingrid Tijsen
    Een echte aanfluiting. Ik kwam in Den Haag, moest eerst met de trein er naar toe, maakt niks uit, ik had er zin in. Aangekomen bij het filiaal stonden er drie jonge dames die er duidelijk niet zo'n zin in hadden. Eentje ging mij helpen, maar wist niet hoe de terminal werkte. Even op weg geholpen door een collega ging ze van start. Het meisje was vriendelijk genoeg, maar erg kundig kwam ze niet op mij over. Ik werd bestempeld als koel kleurentype. Daar klopt helemaal niets van; ik ben een warm kleurentype, dat wist ik zelf al. Je moet je pols op een gekleurd vel leggen (felroze en oranje) en aan de hand daarvan wordt door de medewerkster bepaald of je koel of warm bent. Er werd wat uitgelegd over de kleuren die bij mij zouden passen, maar ik vond dat niet 'mijn' kleuren. Heb het paspoort dan ook niet genomen. De app moet ik nog downloaden. Het was niet druk in de winkel, ik kreeg geen make-up (tijd genoeg) en alles duurde slechts een minuut of 6! Heb ik daar nou serieus drie kwartier voor gereisd? Dat moet straks € 30,- gaan kosten? Het is nog geen € 5,- waard. Ik ben heel erg teleurgesteld!
    • Peggy Webster
      Hoi Ingrid, Wat jammer dat het geen leuke ervaring was en dat je teleurgesteld bent. We waarderen je eerlijke feedback en zullen dit ook terug koppelen aan My Color Passport. Gr. Peggy, redactie hettestpanel.nl
  • Ellen Olde Nordkamp
    Als ik het zo lees verschild het per filiaal wat ze bij je doen. De kleurenanalyse zelf schijnt maar 5 minuutjes te duren. Dit vertelde degene die ik aan de telefoon kreeg van het filiaal Amersfoort omdat ik een afspraak wilde maken. Dit bleek niet nodig te zijn. Ik lees van een aantal dat ze ook zijn opgemaakt met make up advies. Ik denk dat zij geluk hebben gehad. Jammer dat de organisatie hiervan niet zo goed geregeld is. Ik ben benieuwd hoe het bij mij zal verlopen. Ik ga 1 oktober.
    • Peggy Webster
      Hoi Ellen, Laat ons vooral je ervaring weten, dan kunnen wij dit weer terug koppelen aan My Color Passport. Veel plezier en succus met het testen. Gr. Peggy, redactie hettestpanel.nl
  • Lucienne vth
    Ik heb afgelopen woensdag de My Color Passport gedaan bij het filiaal in Haarlem Centrum. Ik zou toegang krijgen tot de My Color Passport app, maar hoe kom ik aan mijn inlog gegevens? Als ik bij mijn wachtwoord vergeten mijn emailadres intyp, krijg ik de melding dat ik niet geregistreerd sta, terwijl ik m'n emailadres zelf heb intypt in de winkel. Ook krijg ik de nieuwsbrief van Ici Paris in ene, dus ik denk dat er ergens iets mis is gegaan. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen, want ik ben heel erg benieuwd naar de app. Ik heb hier ook voor betaald.
    • Peggy Webster
      Beste Lcnn, Ik zet je vraag door naar My Color Passport en laat je zsm weten wat je kunt doen. Je hebt wel een mail ontvangen voor het inloggen in de app? Gr. Peggy, redactie hettestpanel.nl
  • Bianca Gilbert
    Ik weet niet welk filaal gekozen heb denk haarlem en hoe maak ik dan een afspraak? Gr bianca
    • Peggy Webster
      Hoi Bianca, Je hebt Haarlem, Grote Houtstraat 52-60 gekozen als filiaal. Je kunt gewoon langs gaan zonder afspraak. Gr. Peggy, redactie hettestpanel.nl
  • Ingrid Jonker
    Ook hier twijfels over welk filiaal ik gekozen heb. Staat niet op de voucher. Al mail gestuurd maar geen reactie gekregen
    • Thea Van Gils
      Ik was geselecteerd, maar kan de voucher helaas nergens terugvinden in mijn email.
    • Peggy Webster
      Hoi Ingrid, Jij hebt filiaal Amersfoort, Varkensmarkt 17 opgegeven. Helaas hebben we jouw mail niet ontvangen, maar ik hoop dat je bij deze voldoende geïnformeerd bent. Veel plezier met testen. Gr. Peggy, redactie hettestpanel.nl
  • Eveliene Swinkels
    Ik ben net terug van vakantie en zie tot mijn verrassing dat ik geselecteerd ben, alleen weet ik niet meer bij welk filiaal ik het wilde doen. Kunnen jullie mij helpen.
    • Peggy Webster
      Hoi Eveliene, Jij hebt filiaal Rotterdam, Lijnbaan 138 opgegeven. Veel plezier met testen. Gr. Peggy, redactie hettestpanel.nl
  • Lucienne vth
    Hoe gaat dit in zijn werk? Hoe lang duurt de kleuranalyse? Ik wil misschien woensdag heen gaan in Haarlem. Kan je nu wel of niet gewoon naar binnen lopen of kan je toch beter eerst een afspraak maken?
    • Peggy Webster
      Je kunt gewoon langs gaan bij het filiaal zonder afspraak. De kleurenanalyse zal niet langer dan een uur in beslag nemen. Gr. Peggy, redactie hettestpanel.nl
  • Leandra Scheepers
    Afgelopen vrijdag heen geweest, s'middags was er niemand aanwezig aangezien de mensen de cursus nog moesten krijgen. Maar dat was voor mij op zich geen probleem, ik ben toen later in de middag terug geweest, er zou dan wel iemand aanwezig zijn. Aardige jongeman die mij geholpen heeft, echter heeft het niet meer dan 15 minuten in beslag genomen. Er werd ook niet gesproken over het gratis make-up advies, nu heb ik hier zelf verder ook niet meer om gevraagd. Het concept is leuk, jammer dat het personeel niet voldoende ingelicht en getraind was om dit ook goed uit te voeren. Beetje matigjes. Jammer.
    • Peggy Webster
      Bedankt voor je reactie, wij nemen je feedback mee naar My Color Passport. Gr. Peggy, redactie hettestpanel.nl
  • Bernadette Brouwer
    Wat een aanfluiting! Er was niemand aanwezig die de test kon uitvoeren, want ze moesten zelf nog de training krijgen. Of ik niet een andere keer kon terugkomen....
    • Leandra Scheepers
      @wendy In mijn uitnodiging stond tussen 12 en 24 september. Dus zal bij meer mensen zo zijn geweest. :)
    • Wendy Smulders
      Ik begrijp je frustratie, maar in de uitnodiging staat dat je tussen 26 september en 6 oktober naar de Ici paris kan gaan. Als het personeel voor 26 september de training krijgt, is er niets aan de hand. Dan zijn veel mensen hier gewoon een weekje te vroeg begonnen uit enthousiasme lijkt me....
    • Peggy Webster
      Jammer dat het zo is gegaan, maar bedankt voor je feedback. Wij nemen dit mee naar My Color Passport. Groet Peggy, redactie hettestpanel.nl
  • Jacqueline De Haan
    Ik ben vandaag geweest, heb eerst gebeld maar dat hoefde eigenlijk niet. Kon zo langskomen. Geweldig, ik heb er ongeveer 1 uur gezeten, maar dat kwam ook doordat ik nog opgemaakt ben. Leuke meiden en goed advies gekregen. Aan het eind nog proefdingetjes meegekregen. Kan niet anders zeggen dan top!
  • Marije Benschop
    joeeehoeee ik zit erbij. ik ben heel benieuwd hoe het zal verlopen. aan de reacties te zien maar even boeken van te voren. morgen ga ik bellen. ik laat me verrassen. dames van ici pari maak me gek :)
  • Lesley Van De Langkruis
    Ben gister geweest, ben heel erg benieuwd wanneer ik de enquete kan invullen want dit was echt zo slecht. Ik was binnen 5 minuten klaar. Geen advies niks. Ja welke kleur vind je zelf beter? Links of rechts. uhhh ik kom toch voor advies bij jou?
    • Peggy Webster
      Beste Lesley, Vervelend te horen dat de kleurenanalyse niet gegaan is zoals verwacht. Bedankt voor je feedback, we nemen dit ook op met My Color Passport. Voor de vragenlijst krijg je binnenkort een mail. Gr. Peggy Redactie Hettestpanel.nl
  • Jolanda Kerk
    Wilde een afspraak maken, lukte eerst al niet iemand aan de lijn te krijgen die hier iets van af wist. Toen bleken er alleen plekken vrij op hele vreemde tijden, waarop ik echt niet kan komen. Moet er namelijk een treinreis voor maken. Dit had ik er graag voor over, maar het gaat dus echt niet lukken nu! Jammer! Misschien kan mijn deelname naar iemand anders, die wel in de gelegenheid is te gaan.
  • Debbie Mostert Beauchampet
    wil net een afspraak maken, maar morgen zit vol en volgende week zijn er 2 dames op vakantie en moet ik dinsdag alweer beginnen. Erg weinig tijd om het te kunnen boeken. Wat nu? Kan het uitgesteld worden, dus na de 24e? Ik werk altijd 8 dagen(kraamzorg) en dan paar vrij, dus dan is 12 dagen de tijd erg kort als er 2 van de 3 op vakantie zijn bij de winkel.
  • Inge Huijskens
    Weet ook niet meer in welke vestigingen je dit kon doen...
    • Peggy Webster
      Hoi Inge, Jij hebt Rotterdam, Lijnbaan 138 doorgegeven. Gr. Peggy Redactie Hettestpanel.nl
    • Ajda de Feij
      Op de voucher staan alle geschikte vestigingen
  • Ingrid van Duynhoven
    Ben gisteren naar de ICI Paris geweest. Helaas geen plek beschikbaar dus maar weer naar huis gegaan (Eerder op de dag paar x proberen te bellen maar er wordt niet opgenomen, dus kon ook geen afspraak maken). Dus wel verstandig om een afspraak van te voren te maken want de analyse duurt een tijdje en er moet genoeg personeel beschikbaar zijn. Hier gaat het dus over want moest er speciaal voor treinreizen :)
    • Peggy Webster
      Hoi Ingrid, Bedankt voor je feedback, we nemen dit mee in de feedback naar My Color Passport. Gr. Peggy Redactie Hettestpanel.nl
  • Nienke Kingma
    Ook ik mag meedoen! Moet ik van te voren een afspraak maken? Of kan je gewoon binnen lopen?
    • Peggy Webster
      Hoi Nienke, Je kunt gewoon binnen lopen. Gr. Peggy Hettestpanel.nl
  • Alinda Koelewijn
    Oeps, waar kan ik zien welke vestiging ik had uitgekozen? Heb ik vergeten op te schrijven.
    • Peggy Webster
      Beste Alinda, Jij hebt Amersfoort, Varkensmarkt 17 als vestiging doorgegeven. Beste Marjon, Jij hebt ook Amersfoort, Varkensmarkt 17 als vestiging doorgegeven. Gr. Peggy Redactie Hettestpanel.nl
    • marjon pongers
      Same here!
  • Ellen Olde Nordkamp
    Ook ik heb bericht ontvangen dat ik geselecteerd ben. Maar ook ik weet even niet meer welke vestiging ik heb ingevuld. Kan ik dit ergens terug vinden? En is het de bedoeling om een afspraak te maken van te voren? Of kan ik gewoon daar naar binnen lopen?
    • Peggy Webster
      Hoi Ellen, Je hebt Amersfoort, Varkensmarkt 17 als vestiging doorgegeven. Je kunt gewoon binnenlopen. Gr. Peggy Redactie Hettestpanel.nl
  • Suzanne Aalders
    Leuk leuk! Heb d'r zin in! Alleen weet ik niet welke vestiging... Waar kan ik dat terug vinden?
    • Peggy Webster
      Hoi Suzanne, Je hebt Maastricht, Grote Staat 4 als vestiging doorgegeven. Gr. Peggy Redactie Hettestpanel.nl
  • Lesley Van De Langkruis
    Dien je van te voren een afspraak te maken in de vestiging? Erg leuk dat ik erbij zit!
    • Peggy Webster
      Hoi Lesley, Je kunt gewoon langs gaan bij de door jou opgegeven vestiging. Gr. Peggy Redactie Hettestpanel.nl
  • Diana Mulder
    Leuk, ik zit er ook bij. Ici Paris Amersfoort is voor mij wel te doen. Eerst kleur laten adviseren en dan shoppen ????
  • Miranda van de Moosdijk
    Ook ik mag mee doen! Daar ben ik heel blij mee :-)
    • Peggy Webster
      Best Ingrid, Jij hebt Den Haag, Passage 69 opgegeven. Hoop dat het inmiddels gelukt is. Beste Miranda, Jij hebt Eindhoven, Demer 40 opgegeven. Gr. Peggy Hettestpanel.nl
    • Ingrid Tijsen
      Heel erg leuk, ik mag ook! Maar eh, ik heb wel opgegeven in Den Haag, maar ik weet even niet waar deze vestiging zit. (er zijn er misschien ook wel meer in Den Haag?). En is het een kwestie van gewoon binnen lopen daar? Hoef je geen afspraak te maken dan? Het is me een beetje onduidelijk nog. Heeft iemand meer informatie?
  • marjon pongers
    JAA 'k zit erbij! En dat reizen heb ik er wel voor over ;)
  • Brenda Van Der Weij
    Ik zit erbij!! :D Zoo super leuk, dus denk dat ik snel richting ICI Paris ga :D
  • Leandra Scheepers
    Jaa.. ik zit erbij. Aankomende vrijdag ga ik naar de ICI Paris. Ben benieuwd.
  • Joke Bakker
    Ik kan het zeer zeker gebruiken en hopelijk kan ik op deze manier ook andere vrouwen inspireren. Soms moet je dingen niet meer willen en andere dingen juist wel. Dan is dit de ultieme mogelijkheid. Gelukkig staat Enschede ertussen en anders hadden we er een een mooi uitstapje van gemaakt. Doen we wel vaker toch ;)
  • inge Duindam
    waar kan je zien om welke ICI Paris vestigingen het gaat?
  • Will Langenberg
    Ik doe niet mee, te ver reizen.
    • Karin Van Sprang
      Hier net zo. Ik ga echt geen 30km enkele reis reizen voor kleuradviseuse.
  • Fieke Wijnen
    Met de herfst en winter voor de deur en de bijbehorende kledingcollecties in de winkels is een kleurenanalyse en make-up advies zeer welkom om straks tijdens de donkere dagen er niet als een grijze muis met een wit hoofd bij te lopen. Ondanks dat ik zelf in een grote stad woon, zal ik wat toch langer onderweg zijn om naar een geselecteerde ICI Paris XL te reizen. Geen probleem, heb ik er zeker voor over!
  • Froukje Ten Hoeve
    Dit is iets wat ik al jaren graag zou willen.....
  • Cobi Zijlmans
    Nu dat ik grijs heb staan de kleuren die ik voorheen altijd droeg toch niet zo leuk meer.graag advies
  • Ellen V.
    Zou graag een advies krijgen maar de geselecteerde winkels zijn helaas te ver weg
  • Belinda Biever
    leuke actie maar voor mij helaas te ver .... terwijl er hier ook heel dichtbij een ICI Paris vestiging zit. Ga er niet voor naar een grote stad
  • Leandra Scheepers
    Super Leuke Actie. Ik draag over het algemeen zwart dat is lekker makkelijk, dus kan wel wat advies gebruiken mbt tot kleur :p. Make-up advies is altijd leuk. Dus ik hou me zeker aanbevolen :)
  • Nancy Groot Roessink - Ploeger
    Dat is even jammer... ik woon in de Achterhoek, nogal ver van deze vestigingen. :(
  • Myra Hidma
    helaas voor mij ook te ver :(
    • Annemarieke Weijmer
      Helaas alleen maar in de grote steden. Erg jammer
  • Angelique de Jong
    Jammer dat het niet bij alle vestigingen is, het is nu te ver.
  • Anita Ackermans
    Jammer voor mij zijn de xl vestigingen te ver.
  • Diana Winands
    Jammer alle vestigingen zijn te ver om even langs te gaan
  • Ellen De Wijse
    Wow, wat een ontzettend leuk testpanel! Ik kan wel wat kleur in mijn kleding en make-up gebruiken, dus ik zou dolgraag de My Color Passport testen en bij ICI Paris een make-up advies krijgen....