MAGGI Sauzen: Productanalyse


Uitdaging

Iedereen kent de Sauzen van MAGGI wel. MAGGI heeft halverwege 2018 een cashback-actie ingezet via Scoupy. Naar alle kopers van dit product is een vragenlijst verstuurd waarin de kopers hun mening konden geven over het product. Dit is gedaan omdat MAGGI wilde weten hoe de kopers het product beoordelen.

 

Methodologie

Alle kopers via Scoupy zijn uitgenodigd om deel te nemen aan dit onderzoek. De respondenten hebben in de vragenlijst aangegeven welke variant ze hebben geprobeerd. Hun ervaringen zijn uitgebreid beschreven in hun reviews. Deze inzichten hebben bijgedragen aan een verbeterd inzicht in het koopproces van Maggi Sauzen.


Resultaat

De beoordelingen zijn on pack gecommuniceerd op de verpakkingen van MAGGI Sauzen en liggen sinds april 2019 in de supermarktschappen.

"De saus lijkt met het cijfer op de verpakking zelfs nog lekkerder geworden."



Test


Tell



Boost


Bekijk andere cases


Samen een kopje koffie testen?


Stuur ons een bericht.

Wij bellen je terug om je wensen te inventariseren en een afspraak te maken.

Of bereik ons telefonisch via : +31(0) 341760055

Stuur ons een bericht