Beckers vegetarische ovensnack: Concepttest


Uitdaging

Beckers is een bekend merk in het diepvriesvak van de supermarkten. Halverwege 2018 willen zij de markt opgaan met een vegetarische ovensnack. Echter, voor het product in productie gaat, wilden ze eerst de naamgeving en verpakking toetsen aan de doelgroep.

 

Methodologie

Via een direct mail is een kleine selecte groep leden van hettestpanel.nl uitgenodigd voor een online onderzoek. Bijna 600 Nederlandse boodschappers hebben in een vragenlijst uitspraken gedaan over hun voorkeuren voor naamgevingen en verpakkingsontwerpen.


Resultaat

Hettestpanel.nl heeft de antwoorden geanalyseerd en gerapporteerd. Op basis van deze strategische inzichten heeft de fabrikant één van de ontwerpen en de naam in productie genomen.

Bekijk andere cases


Samen een kopje koffie testen?


Stuur ons een bericht.

Wij bellen je terug om je wensen te inventariseren en een afspraak te maken.

Stuur ons een bericht