MAGGI Sauzen: Productanalyse


Uitdaging

Iedereen kent de Sauzen van MAGGI wel. MAGGI heeft halverwege 2018 een cashback-actie ingezet via Scoupy. Naar alle kopers van dit product is een vragenlijst verstuurd waarin de kopers hun mening konden geven over het product. Dit is gedaan omdat MAGGI wilde weten hoe de kopers het product beoordelen.

 

Methodologie

Alle kopers via Scoupy zijn uitgenodigd om deel te nemen aan dit onderzoek. De respondenten hebben in de vragenlijst aangegeven welke variant ze hebben geprobeerd en hoe ze deze variant hebben beoordeeld.


Resultaat

De gemiddelde beoordelingen on pack gecommuniceerd op de MAGGI Sauzen verpakkingen en liggen sinds april 2019 in de supermarkt schappen.

"De saus lijkt met het cijfer op de verpakking zelfs nog lekkerder geworden."



Bekijk andere cases


Samen een kopje koffie testen?


Stuur ons een bericht.

Wij bellen je terug om je wensen te inventariseren en een afspraak te maken.

Stuur ons een bericht